Четверг, 25.04.2024, 18:36

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Дистанционное образование учащихся | Регистрация | Вход
Меню сайта

Новости

Наш опрос
Как вы относитесь к дистанционному образованию
Всего ответов: 425

Рекомендації школярам щодо організації самоосвітньої діяльності на час подовжених канікул.


Інформація на ippo.dn.ua, або на do.krm.name

РОЗДІЛ «РОСІЙСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА, ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА, ІНОЗЕМНІ МОВИ»
 
ШАНОВНІ УЧИТЕЛІ-ФІЛОЛОГИ, УЧНІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ! ПРОПОНУЄМО ВАШІЙ УВАЗІ РКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОБОТИ У ПЕРІОД ПОДОВЖЕНИХ КАНІКУЛ З МЕТОЮ ВИВИЩЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА ЗАГАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ.
 
1.         Для учнів, які вивчають німецьку мову, пропонується робота за Інтернет-адресою Pasch-Fernstudienkurs online (http://www.pasch-net.de/mit/pkt/goa/deindex.htm)
2.         Для роботи в Інтернеті рекомендується використовувати найпоширеніший пакет програми Internet Explorer (Інтернет Експлорер), а також найсучасніші програми Opera, Mozilla FireFox, Netskape, Navigator,  які дозволяють використовувати всі можливості мережі, а зокрема:переглядати текстову інформацію в Інтернеті як англійською, так і російською та українською мовами; установлювати голосовий та візуальний зв'язок із співрозмовником за допомогою цифрової камери, мікрофону та мобільного телефону, організовувати конференцію, спільно з іншими користувачами працювати над текстом у редакторі Word (програма Microsoft NetMeeting );відправляти та отримувати електронну пошту (програма Outlook Exspress);демонструвати відеофільми, відтворювати звуки, оживляти малюнки, реалізувати можливості мультимедіа в Інтернеті через програми Aktive Movie, надсучасні Adobe Flash, та Microsoft Silver Light;спілкуватися в реальному часі з любим користувачем, де б він не знаходився (послуга IRC (Ай Ер Си) - Internet Relay Chart (бесіда через Інтернет), та програм ICQ, QIP, Skype, Jabber, Microsoft Messender.
3.      Учням і вчителям для організації індивідуальної форми дистанційного навчання пропонуються користуватися сайтом Британської Ради,  зокрема сторінками www.britishcouncil.org/learnenglish, www.teachingenglish.org.uk, які мають он-лайн підключення з методистами і викладачами Британської Ради в Великій Британії і Європі.
4.              Серед найцікавіших сайтів, матеріалом яких учитель зарубіжної літератури може скористатися найперше й рекомендувати їх школярам, слід назвати такі:
Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади): http://ae.lib.narod.ru
Літературна Інтернет-бібліотека школяра: http://litbook.by.ru
Антична література: http:pergam.chat.ru
Електронна бібліотека "Джерело": http://ukrlib.com
Бібліотека Українського центру: http://ukrcenter.com
Національна бібліотека України для дітей з віртуальною бібліографічною довідкою: http://chl.kiev.ua
Сайт ae.lib.ru (україномовна "Електронна бібліотека світової літератури")
5.         Для учнів, які вивчають французьку мову, пропонується скористатися сайтами Інтернету: http://www.bonjourdefrance.com, http://www.lepointdufle.net,  www.polarfle.net.
6.         Учням, які вивчають російську мову та іноземні мови, пропонується робота над створенням і опрацюванням мовного портфоліо за будь-якою із запропонованих форм, у тому числі створених за проектом Донецького облІППО: на друкованій основі або в електронній формі.
7.         Для розвитку комунікативної та літературної компетенції пропонуємо учням адреси в Інтернет-ресурси:
 Адреса в ИнтернетКраткая характеристика

http://www.gramota.ru
Справочно-информационный портал «Русский язык»

http://www.uchim.ru
Для тех, кто учит и учится русскому языку

http:// teneta.rinet.ru/rus/ri_ogl
Ресурс для лингвистов, филологов, учителей русского языка и литературы

http://www.philology.ru
Русский филологический портал

http://starling.rinet.ru/morphoru.htm
«Вавилонская башня»
Русские словари и морфология

http://gramma.ru
«Русофил». Литература. Русский язык

http://www.russofile.ru/index.php
Культура письменной речи

http://www.rusword.org/rus/index.
Мир русского языка

http://www.ipmce.su/-lib/osn_prav.
Основные правила грамматики русского языка

http://charakter.webzone.ru
Русское письмо

www.lingvo.ru/goroda
Словарь «Языки русских городов»

 Информационные порталы
Русский язык  - справочно-информационный портал. Грамота. Ру (Москва) (http://navigator.gramota.ru/navigator.html)Philology.ru - русский филологический портал (Новосибирск) (http:/www.philology.ru)Сайты-каталоги словарей
http://www.slovari.ru/lang/ruhttp://dal.rin.ru/http://www. Encuclopedia.ru/ («Мир энциклопедий»)http://www.slovari.ru/lang/ru/ivoc/ksisСайты, нацеленные на повышение грамотности
http:/yamal.org/ookhttp://www.ipmce.su/lib/osn prav.htmlhttp:/main.emc.spb.ru/Staff/KNV/otvet/Russian/RUSll.HTMМетодические сайты
http://teneta.rinet.ru/rus/ri ogl.htmhttp:/www.tl.ru/gimn13/docs/liter/pe vich.htmhttp:/www.eidos.ru/conf/2001/vlasenkov.htmРосійські портали Безкоштовні бібліотечні мережі
А LL Best. ru (http://www.allbest.ru)Библиотека Максима Мошкова (http://moshkow.mslu.unibel.by/Library/koi/)Детская сетевая библиотека (www. dedushka.myokay.net)Большая Одесская библиотека (virt.  - lib.odessa.net)Сетевая словесность (litera.ru/slova)Русские тексты (www.crosswinds.net/~russ - texts)
 
 Матеріали для опрацювання

Самоосвітня діяльність з літератури 7 клас
Самоосвітня діяльність з літератури 8 клас
Самоосвітня діяльність з літератури 10 клас
Самоосвітня діяльність з літератури 11 клас
Самоосвітня діяльність із зарубіжної літератури



Рекомендаціїщодо вивчення матеріалу з хімії (самоосвіта)             Надається орієнтовний план повторення та вивчення матеріалу з хімії (7-9 класи - за підручником Попеля П.П. ). Працюючим за іншими підручниками (7-9 класи) обирати аналогічні теми та завдання виходячи із  календарного планування. Клас/підручникІ тижденьІІ тижденьІІІ тиждень
7 класПопель П. П.§ 6, повторити знаки хімічних елементів, завдання №№ 44, 46, с. 48-49Вчити § 7,завдання №№ 52, 54 с. 53Вчити § 8 (Прості, складні  речовини), №№ 59-65. с. 60
8 класПопель П. П.§ 5 – 6  (Класифікація оксидів, основ)№№46, 47, 54 с. 34№№ 56. 58. с. 37§ 7-8 (Класифікація кислот, солей),№№ 63, 65, 70 с. 45№№72-74, 76 с. 50§ 9 ( Властивості оксидів),№№ 82-85 с. 58-59
9 класПопель П. П.§ 10, повторити іонні рівняння,№№ 94, 95, 99, 100 с. 64-65Підготуватись до практичних робіт: №2 с. 67№ 3. с. 68Вчити §11 (Класифікація хімічних реакцій)№ 107, 109,110, 11 с.77
10 класБуринська Н.М.Амоніак §11-13№№74, 75. 78, 80 Оксиди нітрогену та фосфору §14-15№№ 89,90. 91. 93 Фосфати. Нітрати§16-18№№101, 102, 107, 108
11 класБуринська Н.М.Альдегіди, карбонові кислоти §4-5№№ 48-51Взаємозв’язок між вуглеводнями § 6№№ 53. 54Естери, жири § 7-8№№ 56, 57, 59, 63, 67
 Телефони для консультацій: 312-57-84,  063-131-13 55 Науменко В.І.


Шановні учні!
Пропонуємо вам для самостійного виконання різнорівневі завдання з української мови. Для учнів 9-х, 11-х класів подаємо по кілька варіантів завдань для самоосвіти. Ці ж завдання можуть виконувати учні 10-х класів. Після кожного варіанта завдань є правильні відповіді. Ви можете перевірити самостійне виконання ваших завдань і поставити собі бали. Система оцінювання подана в пояснювальній записці.
Пропонуємо також виконати конкурсні завдання учням 5 - 11-х класів. Кожен файл містить по 3 варіанти завдань з української мови (конкурс ім. П. Яцика) Спробуйте виконати завдання самостійно, роздрукуйте виконану роботу і пізніше передайте на перевірку вчителю. Усі запропоновані завдання корисні для розвитку лінгвістично-мовленнєвих компетентностей та логічно- творчого мислення.Бажаємо творчих успіхів!
З повагою працівники відділу української мови і літератури обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.Матеріали для опрацювання

Методичні рекомендації щодо організації самостійно - навчальної діяльності учнів 5-11-х класів з української мови і літератури в режимі дистанційного навчання
Завдання для самоосвітньої діяльності учнів 9, 11 класів з української мови в системі моніторингу якості мовної освіти
Завдання для Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика



Завдання для самостійної роботи учнів 10-11 класів  на період 02.11.-23.11. Пропонуються з регіональних дидактичних матеріалів:1.     Федченко Л.Я, Литвиненко Г.М. Різнорівневі завдання для тематичних і підсумкових контрольних робіт  з алгебри для 10-11 класів. - Донецьк, 2008.2.     Федченко Л.Я, Литвиненко Г.М. Різнорівневі завдання для тематичних і підсумкових контрольних робіт  з геометрії для 10-11 класів. - Донецьк, 2008.  10 класАлгебра і початки аналізу: Тригонометричні тотожностіГеометрія: Паралельність прямих і площин  11 класАлгебра і початки аналізу: Логарифмічна функціяГеометрія:Піраміда

Завдання для самостійної роботи учнів 7-9 класів  на період 02.11.-23.11. Пропонуються з регіональних дидактичних матеріалів:1.     Федченко Л.Я. Збірник завдань для тематичних і підсумкових атестацій з алгебри у 7-9 класах. (Доопрацьований) - Донецьк, 2009.2.     Федченко Л.Я. Збірник завдань для тематичних і підсумкових атестацій з геометрії  у 7-9 класах. (Доопрацьований)  - Донецьк, 2009.    7 класАлгебра: Одночлени і многочлени.Геометрія:  Взаємне розташування прямих на площині.  8 класАлгебра: Множення і ділення раціональних дробівГеометрія: Трапеція. Середня лінія трапеції.  9 класАлгебра: Квадратична функціяГеометрія:  Правильні многокутники. 

Завдання для самостійної роботи учнів 5-6 класів  на період 02.11.-23.11. Пропонуються з регіональних дидактичних матеріалів:1.     Федченко Л.Я.  Тематичні і підсумкові контрольні роботи  з математики для 5 класів. - Донецьк, 2008, 2009.2.     Федченко Л.Я.  Тематичні і підсумкові контрольні роботи  з математики для 6 класів. - Донецьк, 2008, 2009. 5 класТема: Множення і ділення натуральних чисел 6 класТема: Множення і ділення звичайних дробів



Рекомендації щодо організації дистанційного навчання  учнів у період подовжених канікул На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2009р. N1152, наказу Міністерства освіти і науки України від 30. 10.09 N 996 «Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах та установах освіти», з метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань, розповсюдження захворюваності серед учасників навчально-виховного процесу та згідно зі ст.32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» тимчасово, починаючи з 2.11.2009р. пропонуємо організувати роботу учнів дистанційно.      Організаційно-методичні заходи щодо організації дистанційного навчання учнів на рівні обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 1.      Створена та постійно оновлювається сторінка на сайті облІППО та платформі дистанційного навчання Moodle для учнів загальноосвітніх шкіл області за адресою:http://ippo.dn.ua/ у рубриці «Дистанційна освіта», http://do.krm.name.2.      Відділи інституту підготували рекомендації школярам щодо організації самоосвітньої діяльності на час подовжених канікул. 3.      Відділ дистанційного навчання забезпечує своєчасно розміщення інформації на сайті облІППО та платформі дистанційного навчання Moodle.    Організаційно-методичні заходи щодо організації дистанційного навчання учнів на рівні методичних служб області 1.      Методистам методичних служб області, які відповідають за організацію дистанційного навчання на місцях,  провести аналіз сайтів відділу освіти, а також сайтів навчальних закладів.2.      Пропонуємо визначити серед сайтів навчальних закладів кращий сайт, який можна використовувати для організаційного дистанційного навчання учнів і надати його адресу до відділу дистанційного навчання.3.      Запропонувати адміністраторам сайтів створення окремої сторінки на цьому сайті та сайті відділу освіти (якщо він створений) для розміщення рекомендацій школярам, завдань для виконання з предмету, творчих робіт. 4.      Запропонувати вчителям шкіл використовувати для роботи з учнями власні блоги або  сайти.5.      Довести до адміністрації навчальних закладів адреси визначених сайтів, а також блогів та сайтів учителів.6.       На сайтах або блогах створити посилання на адресу сайту облІППОhttp://ippo.dn.ua.7.       У телефонному режим
Форма входа

Календарь новостей
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

Hi-tech

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024