Воскресенье, 05.05.2024, 00:05

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Українська мова та література 7 кл.(з російською мовою навчання) | Регистрация | Вход
Меню сайта

Новости

Наш опрос
Как вы относитесь к дистанционному образованию
Всего ответов: 425

Українська мова 7 кл.(з російською мовою навчання)

Підручник А.Ворон, В.Солопенко «Українська мова» - К.: «Освіта», 2007

Тема

Завдання

Н у дієприкм. та нн у прикметниках дієприкметникового походження.

Опрацювати § 8 підручника, виконати вправу 99 або 98 (списати речення, вставляючи пропущені букви), вправу 100 (поділити словосполучення у два стовпчики: І - з прикметниками, ІІ - з дієприкметниками), вправу101 (написати твір – мініатюру, використовуючи дієприкметники) або вправу 102 (скласти невеликий опис шпака у художньому стилі за фотоілюстрацією), вправу 103 (дібрати заголовок до тексту, визначити тему й основну думку висловлювання).

Не з дієприкметниками.

Опрацювати §9 підручника, виконати вправу 106 (списати, розкриваючи дужки)  або 107 (записати у два стовпчики подані словосполучення з дієприкметниками), вправу 108 (дібрати до тексту заголовок, переробити речення так, щоб частка не, там де вона пишеться разом з дієприкметниками, писалася окремо і навпаки),  вправу 110 (скласти речення з словосполученнями), вправу 109 (списати речення, замінюючи виділені слова дієприкметниками з не) або 111 (перекласти текст українською мовою).

РЗМ6 (пис.) Твір - опис (за простим або складним планом) зовнішності людини («Любої мами портрет»).

Опрацювати  стор. 63-64 підручника, виконати вправу 116 (перекласти словосполучення), вправу 117 (прочитати твір, поміркувати, чи відповідає текст усім зазначеним вимогам), користуючись пам’яткою на стор. 64, письмово зробити опис зовнішності людини за власним спостереженням «Любої мами портрет».

Безособові дієслівні форми на –но, -то. •Вживання в усному і писем. мовл. Безособов. дієсл. форми на –но, -то.

Опрацювати §10 підручника, виконати вправу120 (утворити пасивні дієприкметники, а від ний – безособові дієслівні форми),  вправу121(виписати безособові дієслівні форми, розібрати їх за будовою), вправу 122 (списати прислів’я, утворюючи безособові дієслівні форми, виконати розбір виділених слів як частин мови), вправу 124(перекласти словосполучення українською мовою).

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Дієприкметник»

Опрацювати контрольні запитання і завдання на стор. 66, виконати вправи на закріплення вивченого 9 – 16.

 

 

Українська література 7 кл.(з російською мовою навчання)

Підручник В. Слоньовська «Українська література» - К.: «Освіта»,2007

Тема

Завдання

П.Куліш «Орися».

Виразно й вдумливо читати оповідання «Орися», осмислено переказувати зміст твору, виділяти в ньому головну думку, характеризувати поетичний образ головної героїні, стосунки між персонажами. Прочитати пейзаж на початку ІV розділу, виписати, за допомогою яких художніх засобів він створений, зробити висновок. З’ясуйте, з якою метою автор включив до оповідання легенду про золоторогих турів.

Творче завдання на вибір:

-          написати роздум «Мої враження (думки) після прочитання твору»;

-          зробити ілюстрації до твору або «Словесний малюнок» героїв, подій;

-          скласти вікторину, кросворди, ребуси.

РЗМ2 (пис.) Складання цитатного плану художнього твору (П.Куліш «Орися»).

 

Виписати з оповідання портрети Орисі та козака, визначити їхній зв'язок із фольклором. Порівняйте із живописними портретами українських дівчат та козаків того часу (усно).

І.Франко «Захар Беркут» Т.Л. Мова художнього твору. Застарілі слова (архаїзми, історизми) як засіб характеристики історичної епохи

Підручник стор. 28-85, переказувати й аналізувати зміст повісті, скласти план прочитаного, характеризувати головних та другорядних персонажів, пояснити історичну основу твору, визначити головну думку, визначити провідні мотиви повісті, проаналізувати зміст символічних образів Сторожа і Сонця. Виписати діалектизми, архаїзми, історизми. Відповідати на питання в кінці кожного розділу.

 Творче завдання на вибір:

-          скласти за прочитаною статтею підручника узагальнений психологічний портрет І.Франка;

-          написати роздум «Чи можна І.Франка назвати великим українцем?»;

-          схарактеризувати образ улюбленого героя повісті, підібравши для характеристики цитати з тексту;

-          зробити ілюстрації: дібрати образи – символи до героїв твору ;

-          скласти літературний диктант (кому з героїв повісті належать слова і з якого поводу вони сказані або за змістом повісті), кросворди, ребуси.

 

Форма входа

Календарь новостей
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Hi-tech

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024