Езоп (VІ ст.. до н. е.) «Вовк та ягня», «Крук і Лисиця»,
«Мурашка і Цикада», «Хліборобові діти».
Підручник стор. 47-51, переказувати близько до тексту
зміст зазначених байок, пояснити алегоричний та повчальний зміст, навести
приклади .
Творче завдання на вибір:
-пояснити, чому
легендарного Езопа вважають основоположником жанру байки;
-доведіть, що твір
«Хліборобові діти» - це байка;
-доберіть
прислів’я та приказки народів світу, які перегукуються з мораллю зазначених
байок.
Жан де Лафонтен (1621 - 1695). «Зачумлені звірі».
Підручник стор. 52-55, виразно й вдумливо читати
байку,вміти аналізувати, пояснювати
алегоричний та повчальний зміст. Визначити тему та ідею байки.
Творче завдання:
-висловіть свої
думки з питання: «Які недоліки людей і суспільства викриває Лафонтен у байці
«Зачумлені звірі». Чи актуальні вони зараз?»
Іван Крилов (1769-1844) «Вовк та Ягня».
Підручник стор. 56-62, виразне читання, вміти
висловлювати власне ставлення до проблем, що порушуються у байці, обґрунтовувати
свою точку зору прикладами і цитатами з тексту. Вивчити байку напам’ять.
Творче завдання на вибір:
-напишіть промову
адвоката, який захищає Ягня;
-поміркуйте, проти
яких людських вад та суспільних недоліків спрямована байка «Вовк та Ягня»? чи
актуальні вони зараз?