Опрацювати §15 підручника, виконати вправу 90 (виписати
односкладні речення) або 91 (перебудувати речення так, щоб стали односкладні),
вправу 92 (записати 5-6 односкладних речень про погоду в жовтні)
Види речень за метою висловлювання.
Опрацювати §16 підручника, виконати вправу 99
(визначити тип речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням),
вправу 100 (виписати з підручника укр.. літ. по три розповідні, питальні і
спонукальні речення) або 101 (розказати про власні успіхи в школі,
використовуючи окличні речення)
Головні члени речення.
Опрацювати §17 підручника, виконати вправу 102
(підкреслити головні члени речення), вправу 105 (записати розповідь на тему
«Моя родина», вживаючи в реченнях різні типи присудків) або 108 (скласти
розповідь про родину, використовуючи подані словосполучення).
Другорядні члени речення.
Опрацювати §18 підручника, виконати вправу 110 або 119 (підкреслити
головні та другорядні члени речення), вправу 117 (написати маленьку розповідь
про своє місто, підкреслити головні та другорядні члени речення) або 118
(скласти речення за схемами).
Речення з однорідними членами. Кома між однорідними
членами.
Опрацювати §19 підручника, виконати вправу 120 або 121
(знайти однорідні члени речення та підкреслити їх), вправу 123 (розставити
розділові знаки), вправу 122 (скласти і записати речення з однорідними
членами) або 124 (виписати з підручника укр.. літ. 5 речень з однорідними
членами).
Узагальнююче слово при однорідних членах речення.
Розділові знаки.
Опрацювати §20 підручника, виконати вправу 127 або 126
(дібрати до поданих слів узагальню вальні), вправу 132 або 134 (списати
речення, розставляючи потрібні розділові знаки, підкреслити однорідні члени
речення й узагальнюючі слова), вправу 135 (написати твір – мініатюру).
Українська література 5 кл.( з українською мовою навчання)
Читати підручник стор. 69-79, знати зміст, скласти план
казки, вміти пояснити прочитане (пит.. стор. 79), знайти портрет Хухи в
тексті, дати оцінку діям персонажів, зробити ілюстрації.
Читати підручник стор. 80-89, знати зміст казки, вміти
виразно читати і переказувати фрагменти, простежити за текстом, як дарунки
Долі хлопці використали в житті й на кого вони покладалися у своїх діях,
відповідати на питання стор. 89.
Творче завдання на
вибір:
-продовжити
речення: «Якби мені Доля запропонувала дарунок, я б вибрав(ла)…» ;
-придумативікторини, кросворди, ребуси.
Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон».
Підручник стор. 90-95, виразно й осмислено читати
казку, звертаючи увагу на ритм, риму, особливий порядок слів віршованої казки.
Визначити основні риси характеру дійових осіб твору, простежити різні способи
життя та поведінки. Письмово порівняти портрети та характери головних героїв.
Творче завдання на вибір:
-складіть
невеликий твір – міркування, чи може людина самостійно керувати своїми
емоціями, чи для цього потрібен дядько Лоскотон;
-скласти віршик
про Плаксія та Лоскотона (або про плаксивих та веселих людей), зробити
ілюстрацію.