Опрацювати § 10.
Виконати вправу 94 ( записати речення, визначити вид, вказати головну і
підрядну частини, визначити, до якого слова в головній частині відноситься
підрядна, на яке питання відповідає, побудувати семи речень), вправу 102 (
записати текст, доповнюючи речення підрядними означальними, приєднаними
різними засобами зв’язку).
Складнопідрядні
речення з підрядними з’ясувальними
Опрацювати § 11.
Виконати вправу 106 ( переписати речення, вставляючи пропущені розділові
знаки, визначити види підрядних речень), вправу 108 (утворити складнопідрядні
речення з підрядними з’ясувальними за зразком і записати) або вправу 109
(письмово).
Складнопідрядні
речення з підрядними обставинними частинами ( місця, часу)
Опрацювати § 13
стор. 85. Виконати вправу 124 ( з-поміж поданих речень вибрати і записати
складнопідрядні з підрядними місця, обґрунтувати вибір за допомогою питань).
Опрацювати §13 стор. 89. виконати вправу 136 ( перекласти речення українською
мовою та записати, визначити види речень). Виконати творче завдання (вправа
128): здійснити уявну прогулянку (на вибір) містом, лісом, лугом чи
місцевістю, зображеною на фото ( стор. 87); описати побачене, звертаючи увагу
на неповторність природи, багату палітру її барв; записати твір,
використовуючи складнопідрядні речення з підрядними місця та часу;
використані речення позначити.
Українська література 9 кл. (з
російською мовою навчання)
Підручник О.
Івасюк «Українська література», 2009
Тема
Завдання
І.
Котляревський «Енеїда»
Знати основні відомості з життя І.Котляревського,
характеризувати його як зачинателя нової української літератури. Читати поему
«Енеїда». Знати історію написання твору, сюжетні лінії, композицію. Характеризувати
образи твору. Аналізувати тему та головну думку. Визначати особливості
композиції. Дати письмову відповідь на питання: у чому актуальність проблеми,
відображеної у поемі, для сучасних українців. Написати твір « Втілення
патріотизму, мужності, вірності обов’язку в образах Енея і троянців». Вивчити
уривок з поеминапам'ять (напр. від
слів «Еней був парубок моторний…» до слів «…к Еолу мчалась, як оса» чи ін. на
вибір учня)