Воскресенье, 05.05.2024, 10:32

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Завдання з біології | Регистрация | Вход
Меню сайта

Новости

Наш опрос
Как вы относитесь к дистанционному образованию
Всего ответов: 425

Завдання для самостійного опрацювання матеріалу з біології  (7-11 кл) 
11 клас Gрочитати параграфи 18-22.
Звернути увагу на рекомендовані поняття та терміни.   Тема. Генотип як цілісна система  Урок. Генетичні основи селекції організмів. Основні поняття: селекція, штучний добір, порода, сорт, штам, районування, гібридізація,                  відбір.  Урок. Досягнення у селекції рослин  в Україні.  Урок. Досягнення у селекції тварин  в Україні.  Урок. Успадкування диференційованого стану клітин. Химерні та генетично модифіковані        організми.  Урок. Основні напрямки сучасної біотехнології: генна інженерія, цито-, гісто-,        ембріотехнології, клонування, генотерапія.    Поняття  та терміни уроку: біотехнологія, генетична інженерія, плазміди, клітинна інженерія,  культура клітин, клонування організмів, генетично модифіковані організми.                                                                           Продовження 11 клас   Перевір себе 1. У селекції тварин використовують форму штучного добору: А) масовий Б) індивідуальний     2. Галузь біології , що займається створенням методів синтезу і виділення генів, за допомогою яких можна змінювати генотип організму, називають: А) молекулярна біологія Б) біохімія В) селекція Г) генна інженерія   3. При спорідненому схрещуванні можна  одержати: А) чисті лінії Б) підсилення прояву домінантних ознак В)  підвищенням  «життєвої сили» 4. Гетерозис проявляється: А) підвищенням продуктивності гібрида Б) Підвищенням плодючості гібрида В) виведенням нової породи, сорту Г)   підвищенням «життєвої сили».   5. У селекції мікроорганізмів застосовують методи : Б) експериментальний мутагенез В) гібридизацію Г) споріднене схрещування   6. У селекції рослин знання центрів походження  культурних рослин має значення для: А) підбору вихідного матеріалу Б) вивчення хвороб і шкідників В) передбачення наслідків гібридизації Г) вивчення різноманітності мутацій   7. Що таке гібридна сила?   8. Для чого одержують міжвидові гібриди?   9. Гетерозисні гібриди тварин розмножують: А) вегетативно Б) статевим шляхом В) нестатевим шляхом Г) не розмножують.   Профіль природничий Тема:  Індивідуальний розвиток організмів. Урок. Періоди онтогенезу у багатоклітинних організмів: ембріогенез. Опрацювати §4, мал..17-20, заповніть таблиці 4-5,с.35 підручника. Виконати лабораторну роботу «Ембріогенез хордових. Урок. Органогенез. Опрацювати §5,  мал.21-24 Урок. Постембріональний розвиток. Опрацювати §6,  заповніть табл..6,с.35 підручника. Підготувати  повідомлення «Прояв дії генів у розвитку організмів. Вплив генотипу та чинників зовнішнього середовища на розвиток організмів. Поняття та терміни: онтогенез, ембріональний і постембріональний період, ембріон, бластула, гаструла, бластомери, ектодерма, ентодерма, мезодерма, зародкові листки, диференціація, стовбурові клітини, регенерація, нервова трубка, хорда, органогенез, біогенетичний закон.    Профіль гуманітарний Тема: Розмноження та індивідуальний розвиток організмів. Урок: Форми розмноження: нестатеве, статеве розмноження організмів. Виконати лабораторну роботу: Форми розмноження організмів та їх цитологічні основи – с.38 підручника. Опрацювати §1-2, заповніть табл..1 на с.34.   Урок. Мейоз. Будова та утворення статевих клітин. Запліднення.   Опрацювати §3, заповніть табл..2 , с.34. Поняття та терміни: онтогенез, ембріональний і постембріональний період, ембріон, бластула, гаструла, бластомери, ектодерма, ентодерма, мезодерма, зародкові листки, диференціація, стовбурові клітини, регенерація, нервова трубка, хорда, органогенез, біогенетичний закон.     Завдання  для самостійного опрацювання матеріалу з біології 10 клас Тема. Молекулярний рівень. Урок. Білки: будова  та властивості. Терміни та поняття: амінокислоти, аміногрупа, карбоксильна група, радикал, ковалентний зв'язок, пептидний зв'язок, первинна структура білка, вторинна структура білка, третинна структура білка, четвертинна структура білка, денатурація, ренатурація, деструкція.   Домашнє завдання: опрацювати параграф 4, відповісти на запитання на с.27   Урок. Функції білків. Терміни та поняття: ферменти, активний центр ферментів, специфічність ферментів, біокаталіз. Домашнє завдання: опрацювати параграф 5, відповісти на запитання на с. 30. Підготувати повідомлення про вітаміни, їх значення.      Урок. Біологічно активні речовини. Вітаміни. Гормони, алкоїди. Антибіотики. Терміни та поняття: вітаміни, гіповітаміноз, авітаміноз, гіпервітаміноз, гормони, нейрогормони, фітогормони, алкоїди, антибіотики.  Домашнє завдання: опрацювати параграф 6, відповісти на запитання на с.34. Підготувати повідомлення про історію відкриття нуклеїнових кислот.   Урок. Нуклеїнові кислоти. Терміни та поняття: нуклеїнова кислота, нуклеотид, дезоксирибонуклеїнова кислота, рибонуклеїнова кислота, аденін, гуанін, цитозин, тимін, урацил, компліментарність, ген, аденозинтрифосфатна кислота. Домашнє завдання: опрацювати параграф 7, відповісти на запитання на с. 40   Продовження 10 клас   Природничий профіль, гуманітарний профіль.   Тема: Клітинний рівень життя. Урок. Історія вивчення клітини. Методи цитологічних досліджень. Опрацювати §8, мал.23-29. Знати основні положення клітинної теорії. Урок. Загальний план будови клітин прокаріотів і еукаріотів. Виконати лабораторну роботу «Будова клітин прокаріотів, рослин, тварин».- с.96, заповнити табл..1 с.93. Поняття та терміни: цитологія, мікроскопія, прижиттєве вивчення, метод мічених атомів, фіксація, центрифугування, еукаріоти, прокаріоти, цитоплазма, органели, інцистування, брунькування. . Опрацювати §8, відповісти на запитання на ст.51, підготувати повідомлення про бактерії, ціанеї.       9 клас.   Тема: Кровообіг і лімфообіг. Урок. Органи кровообігу, будова серця. Терміни та поняття: передсердя, шлуночки, стулкові клапани, півмісяцеві клапани, міокард, властивості міокарда, автоматія серця. Опрацювати параграф 23, відповісти на запитання на с.74   Урок. Робота серця і серцевий цикл. Терміни та поняття: серцевий цикл, систола, діастола, частота серцевих скорочень,  систолічний об'єм крові, хвилинний об'єм крові, регуляція роботи серця. Опрацювати параграф 24, розв'яжіть задачі на с. 76   Урок. Кровоносні судини. Терміни та поняття: кровоносні судини, артерії, вени, капіляри, кола кровообігу, лімфатична система,лімфатичні судини, лімфатичні вузли,лімфообіг. Домашнє завдання: опрацювати параграф 25, відповісти на запитання на с.79, перевіряємо засвоєння тексту параграфа. Урок. Рух крові по судинах. Визначення частоти серцевих скорочень та артеріального тиску. Терміни та поняття: пульс, кров'яний тиск, тонус кровоносних судин, артеріальна гіпертензія, регуляція кровообігу. Практична робота: вимірювання частоти серцевих скорочень  і артеріального тиску  - с.278 Опрацювати параграф 26, відповісти на запитання на с.82   Урок. Практична робота. Порушення діяльності серцево-судинної системи. Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження - с.278.   Урок. Практична робота. Вивчення кровообігу. Перша допомога в разі кровотечі. Зміни в тканинах у разі порушення кровообігу - с.279.       Урок. Загальні особливості кровоносної системи.  Виберіть вірні та невірні твердження: 1) Артерії несуть кров від серця. 2) В них завжди артеріальна кров. 3) Вени несуть кров до серця. 4) В легеневих венах кров артеріальна. 5) В лівій половині серця кров артеріальна. 6) Мале коло кровообігу починається в правому шлуночку. 7) Велике коло кровообігу починається в лівому передсерді. 8) Парасимпатичні нерви уповільнюють роботу серця. 9) Стулкові клапани знаходяться між передсердями і шлуночками. 10) Міокард - м'язова стінка серця. 11) Швидкість пульсової хвилі дорівнює швидкості крові в артеріях. 12) В печінку заходить печінкова артерія і ворітна вена.      8 клас. Тема: Тришарові тварини. Черви.   Урок. Тип круглі черви. Загальна характеристика. Різноманітність. Терміни і поняття: тип круглі черви, кутикула, линяння, первинна порожнина тіла, гидроскелет, губи, стравохід, кишка, анальний отвір, шийна залоза, щетинки, гали. Прочитати параграф 17, дайте відповідь на питання: Яким чином паразитичні черви можуть жити у кишечнику хазяїна і не стати їжею для нього?   Урок. Тип кільчасті черви. Загальна характеристика, різноманітність. Лабораторна робота №4. Вивчення зовнішньої будови та характеру рухів кільчастих червів.- с. 70    Домашнє завдання: прочитати параграфи 18,19, дайте відповіді на запитання - с. 69. Урок. Різноманітність червів. Їх роль у екосистемах. Значення для людини. Домашнє завдання. Підготувати повідомлення про п'явок та дощових червів. Урок. Узагальнення матеріалу. Самостійна робота - с.69-70. Тестовий контроль - с.70. Перевір себе - с.69.   Тема. Членистоногі. Загальна характеристика типу Членистоногі. Клас ракоподібних. Урок. Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних у екосистемах. Їх значення для людини. Лабораторна робота№5. Вивчення пристосування у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування. - с.106.  Домашнє завдання: прочитати параграф 20, перевір себе -с.77     7 клас. Тема. Будова рослин. Урок. Зовнішня будова пагона. Розвиток пагона з бруньки. Лабораторна робота№4. Пагін та його будова. Розмаїтість пагонів. Базові слова і терміни уроку: пагін, стебло, листок, верхівкова і бічна бруньки. Домашнє завдання: прочитати параграф 14, відповісти на запитання в кінці параграфа. Тема. Внутрішня будова стебла. Ріст стебла. Лабораторна робота№5. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями. Базові слова і терміни уроку: стебло, камбій, кора, деревина, серцевина, судини, корок. Домашнє завдання: прочитати параграф 15,16, відповісти на запитання в кінці параграфа. Тема. Видозмінені пагони. Лабораторна робота№6. Видозміни пагона. Базові слова і терміни уроку:кореневище, бульбу, вуса, бруньки, вічка, листкові луски, дінце. Домашнє завдання: прочитати параграф 17, відповісти на запитання в кінці параграфа. Тема. Листок. Зовнішня будова листка. Лабораторна робота №7. Будова і різноманітність листків. Базові слова і терміни уроку:листок, черешок, пластинка листа, жилкування. Домашнє завдання: прочитати параграф 18, відповісти на запитання в кінці параграфа. Тема. Внутрішня будова листка. Лабораторна робота№8. Внутрішня будова листка у зв'язку з його функціями. Базові слова і терміни уроку:шкірочка, хлорофілоносна тканина, стовпчасті клітини, продихи,  щілина продиху, жилка.  Домашнє завдання: прочитати параграф 19-22, відповісти на запитання в кінці параграфа. Тема. Узагальнення матеріалу. Тестування. 1. Сидячі листки не мають: а)жилок б) продихів в) черешка г) листової пластини 2. Складні листки мають рослини: а) акація і конюшина б) дуб і береза в) ясен і вишня г) клен і береза 3. Паралельне жилкування мають листки: а) бузка і пшениці б)дуба і клена в)жита і пшениці г) рису і сливи 4. Супротивне листкорозміщення мають рослини: а) м'ята і бузок б) елодея і бузок в) вишня і яблуня г) пшениця і рис. 5. Шкірка листка утворена тканиною: а) твірною б) провідною в) основною г) покривною 6. Повітряне живлення рослин забезпечує: а) брунька б) листок в) стебло г) корінь 7. Продихи містяться а) на черешках листка б) тільки на верхньому боці листка в) стеблі г) верхньому і нижньому боці листка. 8. Фотосинтез відбувається в пластидах а) хромопластах б) лейкопластах в) хлоропластах г) усіх пластидах 9. У процесі фотосинтезу: а) виділяється кисень б) виділяється вуглекислий газ в) виділяється енергія г) запасається енергія 10. При обміні речовин відбувається: а) газообмін б) перетворення в) виділення продуктів життєдіяльності г) утворення неорганічних речовин.
Форма входа

Календарь новостей
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Hi-tech

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024