Підручник О.
М. Бєляєв, Л.М. Симоненкові та ін. « Українська мова» - К.: «Освіта», 2004
Тема
Завдання
Морфемна будова
слова
Опрацювати §6.
Виконати вправи 55 (у кожній групі слів визначити і записати окремо
спільнокореневі слова і форми слова), 56 (дібрати до слів «Київ», «новий»,
«п’ять», «читач», «білий» їх форми і спільнокореневі слова (по три форми
слова і по три спільнокореневих слова), 61 ( записати слова і визначити їх
будову)
Творення слів
Опрацювати § 6,
стор. 26-27. Виконати вправи 69 ( виписати з орфографічного словника по 6
слів з префіксами пре-, при-, прі- та скласти речення з трьома з них), 70 (
перекласти українською мовою, позначити префікси, з'ясувати їх значення в
українській мові), 75 ( записати слова, визначити способи їх творення,
зробити фонетичний розбір слова «тьмяніти», пояснити лексичне значення слів
«верховина», «лексикологія», «тьмяніти»).
РЗМ. Тематичні
виписки як спосіб запису прочитаного
Опрацювати
матеріал підручника (стор. 76-78). Скориставшись пам’яткою «Як працювати над
тематичними виписками» ( стор. 78), зробити виписки зі статті
О. Білецького «Панас Мирний» або статті « Широкий та вільний розмах думки» (
стор. 77-78, підручник П. Хропка «Українська література» 10 кл.)
РЗМ. Тези
науково-популярної статті
Опрацювати
матеріал підручника (стор. 78-80). Скориставшись пам’яткою «Як складати тези
статті», скласти тези статті «Драматургія, театр, музика» (стор. 13-19,
підручник П. Хропка «Українська література» 10 кл.)
Українська література 10 кл.
Підручник П.
Хропко «Українська література» - К.: «Освіта», 1998
Тема
Завдання
Панас Мирний
«Хіба ревуть воли, як ясла повні»
Знати зміст
роману. Написати твір на одну з тем: 1. « Чіпка Варениченко – пристрасний
шукач правди чи звичайний кримінальний злочинець», 2. «Дві правди життя:
порівняльна характеристика Чіпки і Грицька» , 3. «»Місце роману братів
Рудченків серед творів української літератури про селянство», 4. «Лист, який
міг би написати засуджений Чіпка своїй матері»
Розвиток української
драматургії і театру
Підготувати
повідомлення про видатних діячів українського театру другої половини 19
століття: М. Кропивницького, М. старицького, М. Лисенка, П. Саксаганського,
М. Садовського, М. Заньковецьку та ін.
І.Карпенко-Карий
«Хазяїн»
Опрацювати
біографію письменника, знати основні факти життя. Читати п’єсу «Хазяїн»,
знати зміст твору. Повторити відомості з теорії літератури (стор. 481-482).
Підготувати характеристику головного героя п’єси Пузиря, дібравши цитати.
Дати письмову відповідь на питання: як ставляться до чесності як
морально-етичної категорії персонажі комедії (Феноген, Ліхтаренко,
Золотницький, Соня, Калинович).