Дистанційне навчання
в системі
початкової ланки
освіти .
1.Розділ . Учися вчитися .
ЯК ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ
1. Підготуй все
необхідне для роботи.
2.
Прибери з робочого місця все зайве.
3. Навчальні посібники розклади по
порядку.
4. Розпочавши роботу, не поспішай.
5.
Не працюй до повної втоми, роби перерви.
6.
Під час роботи не їж, пе пий. Роби цс під час перерв.
7. Не відволікайся під час роботи.
8.
Якщо щось не виходить, не хвилюйся, зроби перерву, заспокойся і продовж
роботу.
9.
Вдало викопавши роботу, не хвались. Закінчивши її, впорядкуй своє місце.
_________ ПРАВИЛА УСНОГО МОВЛЕННЯ__
1. Що потрібно зробити перед початком усного
мовлення?
Вдихнути повітря і говорити на
видиху.
2. Яке слово в реченні виділяється
голосом (паузами) ?
Слово, на яке падає смисловий
(логічний) наголос.
3. Коли тон голосу на кінці речення
знижується?
Якщо висловлено закінчену думку.
4.
Коли тон голосу на кінці речення різко підвищується?
Якщо поставлене питання, що вимагає
відповіді.
5.
Коли тон голосу тримається па одному рівні (не знижується і не
піднімається вгору)?
Якщо виражено певне почуття
(радість, гнів, задоволення, горе, захоплення).
( __=Г____—!-')
6. Як в усному мовленні одне речення
відділяється від другого?
Речення відділяються довгими
паузами.
_________ПРАВИЛА ЧИТАННЯ ВГОЛОС____
.
Що потрібно зробити перед читанням вголос?
Вдихнути повітря і читати вголос на
видиху.
2. Як вимовляти голосні звуки?
Голосні звуки вимовляти голосно і
широко.
3. Як вимовляти приголосні звуки?
Приголосні звуки вимовляти без
напруження.
4. Як читати вголос наголошені склади?
Наголошені склади виділяти голосом.
5. Як читати вголос короткі речення?
Короткі речення читати вголос на
одному видиху (як одне слово).
6. Як читати вголос довгі речення?
Довгі речення ділити на смислові
відрізки, робити між ними короткі паузи і повний вдих.
7.
Коли тон голосу на кінець речення знижується?
Якщо в кінці речення стоїть крапка.
8.
Коли тон голосу різко піднімається вгору?
Якщо в кінці речення стоїть знак
питання.
9.
Коли тон голосу протягом усього речення тримається на одному рівні ?
Якщо в кінці речення стоїть знак
оклику.
ЧИТАННЯ ОПОВІДАННЯ___
і. Прочитай.
2.
Прощо (чи про кого) у ньому розповідається?
3. Що (чихто) сподобалось?
4.
Прочитай ще раз і подумай, що хотів сказати автор.
5.
Відшукай відповіді на питання.
6.
Вибери образні слова, описи.
7. Склади план.
8.
Перекажи.
9. Підготуй продовження.
_________________ЧИТАННЯ КАЗКИ_______
1. Прочитай.
2. Відшукай незрозумілі слова.
3.
Підбери відповіді на питання.
4.
Склади план.
5. Перекажи.
6.
Що в казці правдиве, а що — вигадане?
__ЧИТАННЯ
ВІРША_____
1. Прочитай.
2.
Підготуй відповіді на питання.
3.
Відшукай образні вирази.
4. Придумай малюнок.
5.
Визнач слова з логічним наголосом, розстав інтонаційні, смислові паузи,
наголоси.
УЧИСЯ ВЧИТИСЬ
6. Прочитай виразно.
7. Визнач головну думку.
________________ЧИТАННЯ БАЙКИ___
1.
Прочитай.
2.
Підготуй відповіді на питання.
3. Відшукай образні слова і вирази.
4. Придумай малюнок.
5.
Прочитай виразно (якщо можливо — у ролях).
6. Яка мораль байки?
_______________РОБОТА
НАД ЗАДАЧЕЮ_
1. Прочитай уважно умову, розкажи її.
2. Уяви собі, як це відбувається в
житті.
3. Якщо важко уявити, то намалюй або
иакресли.
4. Запиши коротко умову.
5.
З'ясуй: проста чи складена ця задача. У простій
задачі вибери дію.
У складеній — знайди число, без якого не можна відразу відповісти
на питання задачі.
6.
Запиши розв'язання у вигляді окремих дій з поясненням.
7.
Склади вираз.
8. Подумай, чи можна цю задачу
розв'язати іншим способом.
9.
Перевір її розв'язання.
10. Напиши повну відповідь.
________ВИКОНАННЯ ПИСЬМОВОЇ ВПРАВИ____
1. Уважно прочитай вимогу до вправи.
2. Знайди і повтори правило, яке
допоможе виконати її.
3.
Прочитай і виконай завдання так, як подано у підручнику.
4. Пиши, диктуючи самому собі.
5.
Перевір написане за підручником, (і. Виправ помилки.
______________ПРАВИЛА СПИСУВАННЯ_____
1.
Прочитай речення.
2.
Зрозумій зміст, значення слів.
3. Розкрий зміст невідомого слова.
4. Промов його по складах.
5. Запиши його.
6.
Перевір написане.
_____________СКЛАДАННЯ
ПЛАНУ____
1. Прочитай текст.
2.
Поділи текст на абзаци.
3. Знайди, виділи головну думку
абзацу.
4. Дай заголовок (назву) абзацу.
5. Із назв абзаців склади план.
_______ _РОБОТА НАД ПЕРЕКАЗОМ_________
1.
Прочитай (прослухай) текст повністю.
2. Поділи на частини (абзаци).
3. Склади план у вигляді заголовків до
абзаців (частин).
4.
Перекажи зміст кожної частини тексту по абзацах.
5.
Запиши коротко зміст тексту за планом.
6. Пиши уважно, красиво. Кожну частину
починай з абзацу.
7.
Перевір написане.
___________ РОБОТА НАД ТВОРОМ____
1.
Вибери тему.
2.
Визнач основну думку майбутнього твору.
3. Добери і систематизуй матеріал.
4. Склади план.
5.
Запиши твір на чернетці.
6. Доопрацюй і відредагуй твір.
7.
Запиши в зошит.