Воскресенье, 05.05.2024, 02:27

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Українська мова та література 6 кл. (з українською мовою навчання) | Регистрация | Вход
Меню сайта

Новости

Наш опрос
Как вы относитесь к дистанционному образованию
Всего ответов: 425

Українська мова 6 кл.( з українською мовою навчання)

Підручник О.Глазова, Ю.Кузнецов «Українська мова» - К.: «Педагогічна преса», 2006

Тема

Завдання

Зміни приголосних при творенні слів: імен. з суфіксами – ин (а) від прикметників на –ський, - цький; буквосполучення –чн- (-шн-).

Опрацювати §12 (стор. 106-109) підручника, виконати вправу 174 (утворити від прикметників іменники із суфіксом –ин(а)), вправу 176 або 181 (переписати, уставляючи на місці крапок пропущені букви), вправу 178 (утворити прикметники із буквосполученням –чн- (-шн-)), вправу 182 (розставити пропущені розділові знаки, позначити вивчені орфограми)

Зміни приголосних при творенні відносних  прикметників з суфіксами –ськ-, -цьк-, -зьк-  та іменників з суфіксами –ств(о), -зтв(о), -цтв(о).

 

Опрацювати §12 (стор. 109-113) підручника, виконати вправу184 (дібрати слова з твірною основою), вправу 186 (утворити прикметники з суфіксом –ськ(ий) та іменники з суфіксом –ств(о)), вправу 187( від іменників, що називають представників ремесел, утворити назви цих ремесел), вправу 188 (утворити прикметники від географічних назв), вправу 191 (виділені слова передати звукозаписом).

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Творення складноскорочених слів. Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з –пів; правопис складноскорочених слів.

 

Опрацювати §13 підручника, виконати вправу199 (переписати, уставляючи пропущені літери о, е, є у складних словах), вправу 200 (утворити складні слова), вправу 204 (розподілити у дві колонки за формулами), вправу 208 (переписати, знімаючи риску), вправу 209 (записати слова іншомовного походження, розібрати за будовою), вправу 216 (переписати,розкриваючи дужки (написання слів з –пів)), вправу 223 (з поданими складноскороченими словами скласти і записати речення).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська література 6 кл. (з українською мовою навчання)

Підручник О.М. Авраменко, Л.П. Шабельникова « Українська література»-К.: «Грамота», 2006

Тема

Завдання

Тарас Шевченко. «Іван Підкова», «Тарасова ніч».  Патріотичні мотиви творів Т.Шевченка, їхній героїчний пафос, зображення в них історичного минулого.

Підручник стор. 50-61, знати зміст творів, виразно й осмислено читати їх. Схарактеризувати образ козацького отамана (визначте, який він на зовнішність, які у нього стосунки з підлеглими). Характеризувати образ народного співця, його роль у житті українців за часів Шевченка («Тарасова ніч»). Зробити ритмічну схему вірша(на вибір), визначити художні засоби.

Творче завдання на вибір:

-          підготувати повідомлення про морські походи козаків,їх військові хитрощі й кмітливість або про роль і значення кобзарів, бандуристів, лірників у житті українців;

-          написати твір – роздум «Для чого ми маємо знати минуле нашого народу».

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії».

«Як дитиною бувало…»

Підручник стор. 64-66, розповідати про дитинство Лесі Українки. Усвідомлювати і вміти пояснити мотив глибокого родинного зв’язку дитини з батьками. Характеризувати образ ліричної героїні. Висловлювати власні думки про неї. Вивчити напам’ять вірш «Як дитиною бувало…»

Творче завдання на вибір:

-          твір – мініатюра «Що захоплює мене в Лесі Українці»;

-          повідомлення про Крим, Чорне море й перебування там поетеси або скласти твір – мініатюру про власні враження від перебування на морі.

Леся Українка. «Тиша морська».

Підручник стор. 67 -68, виразне й усвідомлене читання вірша. Визначити тему, ідею, зробити ритмічну схему, визначити художні засоби вірша. Зробити ілюстрації до твору або підготувати інші твори письменниці про море.

Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько – халамид ник».

 

Підручник стор. 69 - 91, розповідати цікаві епізоди з життя письменника. Навчитися виразно, вдумливо читати оповідання, знаходити в ньому портрет, пейзаж, діалоги. Визначити сюжет оповідання. Дати відповіді на тестові запитання на стор. 89-90. Намалювати ілюстрації.

Творче завдання на вибір:

-          написати роздум «Мої враження (думки) після прочитання твору»;

-          письмово переказати уривок, який найбільше вразив (сподобався, запам’ятався );

-          інтерв’ю з батьками «Як ви оцінюєте поведінку головного героя твору – Федька?».

Форма входа

Календарь новостей
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Hi-tech

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024