Константиновская школа № 15Понедельник, 06.05.2024, 08:11

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории каталога
Уроки [2]

Наш опрос
Как вы относитесь к дистанционному образованию
Всего ответов: 425

Главная » Статьи » Начальные классы » Уроки

В категории материалов: 2
Показано материалов: 1-2

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

На кожному етапі розвитку суспільства домінують певні орієнтири на виховання  підростаючого покоління. У наш час особливо актуальною стає проблема екологічного навчання і виховання. Не можна відокремити наше життя від навколишнього середовища, в якому ми живемо, а тому не можна спокійно спостерігати, як це середовище стає все більш небезпечним для всього живого. Наша щоденна поведінка, наша господарська діяльність не покращує екологічний стан довкілля і через нашу  екологічну безграмотність, і  через байдужість та неуважність, через пріоритетність економічних ідей відносно до об'єктивних законів природи. Саме поняття «екологічна катастрофа» стала повсякденним, і саме тому освіта у навчальних закладах повинна мати належний екологічний рівень. Найважливіше завдання екологічної освіти – засвоєння знань про екологію Землі та формування персональної відповідальності за стан справ у довкіллі.

Уроки | Просмотров: 7043 | Добавил: new-cool | Дата: 05.03.2008 | Комментарии (0)

Працюючи над темою  «Організація навчального процесу  з урахуванням індивідуальних особливостей дітей», намагаюсь турбуватися про всебічний фізичний і духовний розвиток, пробуджувати мислення і високий моральний дух дитини. Проводжу уроки  - подорожі у незнаний світ науки, це гра і ситуації успіху. пізнання нового і радість творчого пошуку. За роки роботи усвідомила, що фронтальна та індивідуальна форми роботи організації навчальної діяльності молодших школярів не в змозі вирішити ті складні проблеми. що постають перед сучасною школою. Певні можливості у розв’язанні данного питання мають активні та інтерактивні методи роботи. Особливої уваги в роботі з учнями надаю розвитку навичок самостійної роботи школярів, вчу їх спостерігати і уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, аналізувати і класифікувати, міркувати над можливими причинами і вчу виділяти головне і другорядне в явищах і предметах. Намагаюсь підбирати завдання , що вимагають від учнів напруження розумових сил, доказовості суджень і логічного мислення. Належну увагу приділяю організації навчального співробітництва, формуванню в школярів уміння та бажання здобувати знання, ставитися до навчання . як до серйозної відповідальної і наполегливої праці. У вихованні і навчання учнів намагаюсь поєднувати цілеспрямоване і опосередковане стимулювання зусиль дітей щодо виховання і розвитку їх пізнавальних і творчих здібностей в ігровому. інтелектуальному, художньому, практичному і комунікативному видах діяльності.

Уроки | Просмотров: 3793 | Добавил: new-cool | Дата: 05.03.2008 | Комментарии (0)

Форма входа

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024